• +385 (0)98 39 89 59
  • info@pepeks.hr
KUPI KARTU

Najčešće postavljana pitanja

1. Gdje mogu kupiti kartu?

Vozne karte moguće je kupiti na našim internet stranicama kao i organiziranim prodajnim mjestima. Voznu kartu moguće je kupiti i podići u vozilu, ukoliko u mjestu ukrcaja ne postoji organizirana prodaja voznih karata ili ukoliko putnik dođe na mjesto ukrcaja neposredno pred sam polazak autobusa.

 

2. Je li obvezna rezervacija mjesta u autobusu?

Da, mjesto za sjedenje u autobusu potrebno je prethodno rezervirati.

 

3. Na koji način mogu rezervirati mjesto u autobusu?

Putnik može rezervirati mjesto u autobusu:

  • Osobno na prodajnom mjestu sustava Pepeks i ostalim autobusnim kolodvorima u Hrvatskoj
  • Telefonom na broj +385 (0)98 39 89 59 ili +385 (0)98 417 140 prodajnog mjesta
  • E-mailom na info@pepeks.hr ( navesti: ime i prezime osobe koja putuje, datum, vrijeme i mjesto polaska putovanja i relaciju putovanja).

Nakon toga, putnik je dužan kupiti voznu kartu i rezervaciju najkasnije 8 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 24 sata u međunarodnom linijskom prijevozu. U protivnom, putnik gubi pravo na rezervirano sjedište.
Kod interenet kupovine voznih karata vrijede Opći uvjeti internet prodaje voznih karata

 

4. Što ako izgubim kartu?

Ukoliko putnik izgubi ili na bilo koji način ostane bez vozne karte, ne ostvaruje pravo na povrat novca te je obvezan kupiti novu voznu kartu.

 

5. Moram li kartu čuvati za vrijeme čitavog putovanja?

Da, putnik je voznu kartu obvezan čuvati tijekom cijelog putovanje te je pokazati na zahtjev ovlaštene osobe Pepeksa.

 

5. Zatekli su me u autobusu bez karte…

Ukoliko se u autobusu putnik zateče sa neispravnom, nevažećom ili bez vozne karte, obvezan je platiti kaznu u iznosu od 50,00 kn i punu cijenu vozne karte za relaciju na kojoj putuje.

 

6. Imam li pravo na povrat novca ukoliko odustanem od putovanja?

Putnik koji je odustao od putovanja ima pravo vratiti voznu kartu 8 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu.
U tom slučaju Pepeks će temeljem priložene vozne karte izvršiti povrat novca uplaćenog za voznu kartu umanjen za 10% na ime manipulativnih troškova. Putnik nema pravo na povrat novca uplaćenog za kolodvorsku uslugu i rezervaciju kao ni na kupljenu kartu za poništavanje (tzv. cvikalice).

 

7. Imam li pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne karte?

Putnik ima pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne vozne karte najkasnije do isteka roka važenja iste. Pepeks će u tom slučaju izvršiti povrat razlike od cijene uplaćenog iznosa povratne karte i cijene jednosmjerne karte sa odgovarajućom komercijalnom povlasticom i 10% manipulativnih troškova.
Povrat novca može se ostvariti na organiziranim prodajnim mjestima.

 

8. Gdje mogu ostvariti povrat novca?

Ukoliko je vozna karta kupljena na prodajnom mjestu ili autobusu prijevoznika, povrat naknade za prijevoz može se ostvariti na jednom od organiziranih prodajnih mjesta.
Za karte kupljene putem interneta, potrebno je isključivo direktno kontaktirati predstavnike Pepeksa d.o.o. na brojeve telefona +385 (0)98 39 89 59 ili +385 (0)98 417 140.

 

9. Može li se izmijeniti termin polaska putovanja?

Da, izmjena termina vozne karte moguće je ukoliko putnik zahtjev postavi prometnom uredu ili drugoj ovlaštenoj osobi Pepeksa i to najkasnije 8 sati prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. U tom slučaju, putnik je dužan za dan putovanja platiti novu rezervaciju i kolodvorsku uslugu.

 

10. Mogu li s kupljenom povratnom kartom u povratku putovati sa drugim prijevoznikom?

U pravilu putnik koristi prijevoz sa prijevoznikom za kojega je karta i kupljena. Iznimno ova mogućnost postoji ukoliko postoji dogovor između pojedinih prijevoznika, za što se je potrebno prethodno informirati na prodajnom mjestu ili kod voznog osoblja.

 

11. Može li se ostvariti popust na cijenu vozne karte i u kojem iznosu?

Pepks daje raznovrsne komercijalne popuste ovisno kategoriji korisnika. Više informacija o popustima možete pogledati pod prodajom karata.

 

12. Koliko komada prtljage mogu ponijeti sa sobom na putovanje?

Nema ograničenja za broj komada prtljage koju putnik želi ponijeti, te za koje plaća naknadu prema važećem cjeniku. Ukoliko vozilo raspolaže potrebnim prtljažnim prostorom, vozno osoblje potrudit će se udovoljiti vašim željama.
Ručna prtljaga koja se smješta iznad ili ispod sjedala prevozi se besplatno.